هر احتمالی برای معکوس کردن بیماری مرحله 5 کلیه با 11٪ عملکرد کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هر احتمالی برای معکوس کردن بیماری مرحله 5 کلیه با 11٪ عملکرد کلیه وجود دارد

آیا فرصتی برای معکوس بیماری مرحله 5 کلیه با عملکرد کلیه 11٪ وجود دارد؟ در واقع، برای بیماران مبتلا به عملکرد کلیه 11٪ آن سخت است به معکوس بیماری خود کاملا، اما آنها می توانند عملکرد کلیه خود را با کمک درمان مناسب بهبود بخشد.
چه درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
در گذشته، مردم در نظر گرفته است که بافت کلیه آسیب دیده را نمی توان ترمیم و عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است. اما تا به امروز، آن را ثابت کرده است که کسانی بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر قبل از آنها به نکروز تبدیل شود.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از معروف ترین درمان بیماری کلیوی، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان نوآورانه بر اساس TCM است، و هدف در تعمیر کلیه ها دچار اختلال و دوره نقاهت عملکرد کلیه. این متفاوت است از درمان های سنتی و بیرونی استفاده می شود است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است.
با کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشند. و برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند که آنها ممکن است این شانس را از دست بازگشت به زندگی عادی، اما آنها هنوز هم فرصت برای لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا را دارند. در طول درمان، دکتر گیاهان مختلف برای افراد مختلف با توجه به شرایط خود ترتیب، به طوری که برای رسیدن به بهترین اثر درمانی.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: